Yritykset kamppailevat positiivisen näkyvyyden saavuttamisen kanssa jatkuvasti. Etenkin samankaltaisia palveluita tarjoavilla yrityksillä kilpailu on kovaa. Vaikuttajamarkkinointi on tehokas ja todistetusti toimiva keino markkinoida omaa yritystä kohdennetusti.

Mainosala vaikuttaa kaikkien elämään, vaikkei sitä ehkä tule ajatelleeksi. Mainosalan uutena tulokkaana on hämmentävää tiedostaa, kuinka paljon alan ammattilaiset ovat vaikuttaneet elämääni ilman, että edes tiedän siitä mitään.

Logo ja graafinen ilme herättävät yrityksen eloon ja antavat sille kasvot sekä persoonallisuuden. Ne ovat äärimmäisen tärkeät kaikille yrityksille. Hyvä graafinen ulkoasu on selkeä, persoonallinen, erottuva ja kohderyhmän mukainen. Se tukee ja tehostaa yrityksen viestiä.


Logosta sanotaan, että se on yrityksen kasvot. Logosta tunnistat, juotko Pepsiä vai Coca Colaa tai esimerkiksi paljonko naapurin auto on maksanut. Logo kertoo yrityksesi identiteetistä. Se kuvastaa toimialaasi ja yrityksesi persoonaa.

Miten sitä sanotaan, että ahneella on sellainen ikävä loppu. Ahnehditko markkinoinnillasi sellaista yleisöä kuin kaikki? Oletko muistanut kohdentaa? Tiedätkö kenelle kohdennat?