Instagramin algoritmien toiminnasta ja julkaisuajankohtien vaikutuksesta julkaisun näkyvyyteen on tehty paljon tutkimusta.

Liikkuva kuva on tätä päivää, ja varsinkin sosiaalisessa mediassa sen käyttö on yleistä. Jopa lyhyetkin videopätkät tuovat tuotteesi paremmin esille ja tehostavat viestiäsi asiakkaille.

Huolella laadittu Instagram-tili tarjoaa pohjan toimiville julkaisuille. Instagramissa käyttäjät sitoutuvat muita some-kanavia helpommin brändeihin, joten oma ilme saa siellä kuulua ja näkyä. Instagram-tilin rakenteessa kannattaa noudattaa selkeyttä ja järjestelmällisyyttä alusta loppuun asti.

Tuotteiden tai palveluiden digimarkkinoinnissa hyvin kirjoitetut tuote-esittelyt, asiantuntija-artikkelit ja blogitekstit ovat hyödyksi. Ne puhuttelevat ja saavat toimimaan. Kun verkkosivusisältöjä mainostetaan Googlen eri verkostoissa, vaikuttaa niiden näkyvyyteen Googlen laatupisteet.

Kuken uusi vinkkisarja alkaa somevinkillä, jossa käsitellään Instagramin karuselli-toimintoa.