Sähköpostimarkkinointi

Uutiskirje, kuukauden tarjoukset ja kanta-asiakasedut, asiakkaillesi kohdennettuna. Sähköpostimarkkinointi on erinomainen keino kuumien prospektien erottelemiseksi muusta massasta. Säännöllinen uutiskirje tuo ryhtiä viestintään.

Sopivasti sisältöä, oikeanlaisella viestillä

Perinteisellä sähköpostimarkkinoinnilla on perusteltu paikkansa 2020-luvulla. Sen avulla tarjoat sisältöjäsi asiakaspolkusi eri vaiheissa oleville asiakkaille. Uutiskirjeesi sisältöjä voit hyödyntää myös muissa kanavissasi.

Sähköpostimarkkinoinnilla voit kertoa yrityksesi ajankohtaisista asioista. Säännöllinen uutiskirje rytmittää markkinointiasi ja helpottaa viestinnän suunnittelua etukäteen. Sähköpostiviestinnän konversioprosentti on usein matala, mutta taitavasti käytettynä se on voimakas jälkimarkkinoinnin työkalu. Parhaiten sähköpostimarkkinointi toimii yhdistettynä markkinoinnin automaatioon.

Yrityksen tone-of-voice on tärkeä pitää mielessä sähköpostimarkkinoinnissa. Kuvaa ja tekstiä taitavasti yhdistämällä voidaan luoda minkälaisia mielikuvia tahansa. Silloin viesti on oltava selkeä ja tarkoituksenmukainen.

Tyypillisesti uutiskirje sisältää 1–3 aihetta kerrallaan. Miten valita kiinnostavat aiheet ja miten tuoda ne esiin omalla äänellä? Asiantuntijamme auttavat tässä mielellään. 

Markkinointisuunnitelmasta
saat tukea markkinointityöhösi

Lataa markkinointisuunnitelma

Kiinnostuitko?

Jätä yhteydenottopyyntö

Tilaa uutiskirje