Viimeisimmät artikkelit

Tuotteiden tai palveluiden digimarkkinoinnissa hyvin kirjoitetut tuote-esittelyt, asiantuntija-artikkelit ja blogitekstit ovat hyödyksi. Ne puhuttelevat ja saavat toimimaan. Kun verkkosivusisältöjä mainostetaan Googlen eri verkostoissa, vaikuttaa niiden näkyvyyteen Googlen laatupisteet. Kuke Hack -vinkkisarjan toisessa osassa kerromme, mitä sisällöissä ja niiden Google-markkinoinnissa kannattaa ottaa huomioon.

Kuken uusi vinkkisarja alkaa somevinkillä, jossa käsitellään Instagramin karuselli-toimintoa. 

Karuselli-toiminto mahdollistaa kymmenen kuvan tai videon julkaisemisen samassa julkaisussa. Karuselli-julkaisussa kuvat ja videot rajautuvat samanmuotoisiksi. Vaihtoehtoina ovat neliö (1:1), pysty (1,91:1) ja vaaka (4:5). Toimintoa käyttämällä vältetään Instagram-spämmäys (samaa aihetta koskevien julkaisujen sarja).

Tammelassa Saaren kansanpuistossa vietettiin perjantaina 3.9.2021 MetsäHUB-tapahtumaa neljättä kertaa. Tänä vuonna MetsäHUBin teemana oli työhyvinvointi. Tapahtuma polkaistiin aamulla käyntiin työhyvinvointiseminaarilla, jossa oli puhumassa työyhteisövalmentaja Jyri Pulkkinen sekä  luontolähettiläs Mikko “Peltsi” Peltola. Peltsi puhui työn tekemisestä luonnossa ja vapauden tuomasta vastuusta sekä inspiraatiosta.

 

Nettiostoksia tehdään yhä enenevissä määrin paitsi yksityishenkilöiden myös yritysten toimesta. Korona on vaikuttanut etenkin B2B (business to business) -asiakkaiden ostotottumuksiin. Asiakkaat ovat tottuneet yksityishenkilöinä ostamaan verkosta, ja näin ollen heitä pitäisi pystyä palvelemaan myös B2B-puolella.

Yritykset kamppailevat positiivisen näkyvyyden saavuttamisen kanssa jatkuvasti. Etenkin samankaltaisia palveluita tarjoavilla yrityksillä kilpailu on kovaa. Vaikuttajamarkkinointi on tehokas ja todistetusti toimiva keino markkinoida omaa yritystä kohdennetusti. Vaikuttajamarkkinointi jaetaan alalajeihin vaikuttajien seuraajamäärien mukaan.