Blogi

Kuken blogissa avaamme markkinoinnin ajankohtaisia ilmiöitä, tarjoamme viestinnän vinkkejä ja kerromme onnistumisistamme.

5.6.2024

Briiffi (engl. brief) eli ohjeistus tai toimeksianto on tärkeä työkalu tuloksellisen ja tehokkaan markkinoinnin tekemisessä. Sen tarkoitus on muokata asiakkaan ja mainostoimiston välisestä yhteistyöstä investointi, joka vastaa ennalta määrättyihin tavoitteisiin.

Jolanda Jokinen
Graphic Designer

illustration

brand creation


Jolanda Jokinen
Graphic Designer

illustration

brand creation

5.6.2024

Kuke muuttaa uusiin tiloihin Salon Tehdaskatu 6:een. Muutto tapahtuu juhannusta seuraavalla viikolla, 24.–28.6.2024. Palvelemme asiakkaitamme uudessa osoitteessa 1.7.2024 lähtien.

26.3.2024

Mistä saan evästepalvelun? Kuka sitä tarvitsee ja mitä se oikeastaan tarkoittaa? Kuke avaa evästeiden käyttöä, EU:n tietosuoja-asetuksen käytännön vaikutuksia ja kertoo, kenelle evästepalvelu on lain vaatima palvelu.

Mikko Virtaperko keltaisella taustalla
Mikko Virtaperko
CTO, Partner

project management

sales

photography

service design

Mikko Virtaperko keltaisella taustalla

Mikko Virtaperko
CTO, Partner

project management

sales

photography

service design

13.3.2024

Olemme laatineet asiakkaillemme vaikuttajakampanjan suunnitteluoppaan. Kattava opas johdattaa askel askeleelta läpi vaikuttajakampanjan rakentamisen prosessin.

Oppaan tavoitteena on varmistaa, ettei yksikään vaikuttajakampanjan vaihe jää suunnittelussa huomiotta. Oppaasta löydät myös lukuisia käytännön neuvoja ja näkökulmia, jotka auttavat sinua onnistumaan kampanjassasi.

24.1.2024

Somejätti Facebookissa liikkuu paljon kalastelu- ja huijausviestejä, jotka varoittavat tilin sulkeutumisesta ja kutsuvat vahvistamaan tilin pitkän hiljaiselon jälkeen. Useimmiten häirintä kohdistuu yritystileihin. Henkilötietojen luovutuspyyntöihin kannattaa suhtauta varauksella, sillä ne saattavat myöhemmin kostautua hakkerointina tai identiteettivarkautena. Kuke kertoo, miten väistät kalasteluyritykset.

Kukka Kalin vaaleanpunaisella taustalla
Kukka Kalin
CEO, Partner

sales

HR

financials

Kukka Kalin vaaleanpunaisella taustalla

Kukka Kalin
CEO, Partner

sales

HR

financials

15.11.2023

Vaikuttajayhteistyön keskiössä on tavoite luoda aitoa ja vaikuttavaa sisältöä, joka resonoi sekä brändin että vaikuttajan yleisön kanssa. Tämän saavuttamiseksi on tärkeää sopia pelisäännöistä, jotka varmistavat yhteistyön läpinäkyvyyden, rehellisyyden ja laadukkuuden mainostettavan brändin asiakkaille.

Kukka Kalin vaaleanpunaisella taustalla
Kukka Kalin
CEO, Partner

sales

HR

financials

Kukka Kalin vaaleanpunaisella taustalla

Kukka Kalin
CEO, Partner

sales

HR

financials

Arkisto

Kiinnostuitko?

Jätä yhteydenottopyyntö

Tilaa uutiskirje